High Roller: The Stu Ungar Story Recenzie Film

Autor: Dan Miro
Se insistă adesea că Stu Ungar, alias „Copilul”, a fost înainte de vremea sa, un geniu neînțeles dacă vreți. Avea trei titluri de evenimente principale WSOP și trei trofee la Super Bowl of Poker ale lui Amarillo Slim - nu se poate nega că este nevoie de un geniu pentru a face asta! Dar aceasta nu este întreaga povestea lui Stu Ungar - este doar o față a monedei pentru jucătorul talentat. Viața lui a fost orice altceva decât plăcută și, în cea mai mare parte, el a fost cel care a adus durere și suferință în ea. Citiți în continuare High Roller: The Stu Ungar Story Recenzie Film.
Istoria higj-rollerului Stu Ungar Share on Pinterest

Oamenii vor pune comportamentul autodistructiv al lui Ungar la părinți greși și la tragediile pe care le întâlnise în viață. Imaginea viselor sfărâmate, a morții și a disperării reapare din nou și din nou, de fiecare dată mai puternică decât înainte … Deci cine era el la urma urmei?

Stuart Errol Ungar – Cum a trăit?

Născut și crescut într-o familie evreiască, Stuart Ungar a fost expus la jocuri de noroc în toate formele sale la o vârstă fragedă în ciuda efortului serios al tatălui său de a-l ține la distanță de astfel de activități. Totuși, acesta nu a fost cel mai ușor de făcut pentru tatăl lui Stuey, Isidore Ungar. Fiind o casă de pariuri și proprietarul barului Foxes Corner, care a devenit ulterior o facilitate de jocuri de noroc, ai putea spune că experiența profesională a lui Isidore este ceea ce l-a împins pe tânărul Stu să înceapă să joace pentru bani.

El a schimbat cursurile școlare pentru a juca subteran gin runny și a devenit în scurt timp, în sine, o forță de care trebuie să ții cont. Isidore Ungar a murit pe 25 iulie 1967, lăsându-i pe fiu și soție pe Faye practic fără sursă de venit. Din această cauză, Stuart nu a avut de ales decât să se țină de armele sale și să încerce să-și valorifice înclinația pentru jocuri de noroc. Deși avea doar cinci metri patru, a gândit și a jucat ca un uriaș și și-a făcut repede un nume în cercurile de poker din New York.

Despre ce este „High Roller: The Stu Ungar Story”?

Cu acest film despre Stu Ungar, producătorul F.A Miller își asumă sarcina dificilă de a descrie viața campionului mondial la gin și poker Stu Ungar. Filmul a fost distribuit de New Line Cinema în 2003 și a apărut la televiziunea prin cablu sub numele de „High Roller”. Nu pune în evidență pur și simplu problema dependenței de jocuri de noroc, ci tratează problema în cea mai pură formă – privind-o de la obiectivul câștigătorului de trei ori al evenimentului principal WSOP. Conceput inițial ca un film biografic, High Roller descrie descendența tânărului Stuart Ungar în jocurile de noroc cu probleme.

Actorul principal Michael Imperioli oferă o relatare credibilă despre o viață marcată de neîncredere și dramă miză. Acest film despre Stu Ungar descrie în mod corect incredibila statură intelectuală a lui Ungar, dar se pare că dependența sa de cocaină a fost subreprezentată. Intriga atinge punctul culminant chiar la sfârșitul filmului, la ceea ce pare a fi o cameră de motel unde se spune că Stu Ungar a fost găsit mort de o doamnă de curățenie.

Un film bazat pe povestea lui Stu Ungar adevărată

Există un documentar despre viața lui Stu Ungar care confirmă mai mult sau mai puțin scenariul pe care l-am subliniat mai sus, deci ce înseamnă filmul care a provocat răspunsul negativ din partea publicului? Ei bine, nu uitați acesta este un film biografic și ar trebui să reflecte viața reală a lui Stu Ungar, dar nu este chiar așa.

De exemplu, oricât de dramatic și de întunecat este filmul, Michael Imperioli pare mult prea sănătos pentru fostul dependent de droguri Stu era. Chiar și în scena finală, când se presupune că misteriosul său oaspete își ia viața, starea fizică a lui Ungar nici nu indică abuzul persistent de droguri, nici starea de inimă raportată care i-a cauzat moartea.

Detalii de genul acesta fac linia dintre un film despre Stu Ungar biopic și un film oricât de mult mai tulbure. Privitorul nebănuit ar putea avea impresia că dependența de droguri ar putea fi cea mai puțin probabilă cauză a morții lui Ungar, în timp ce opusul este adevărat. Rețineți că filmul a fost lansat ca urmare a boom-ului poker online și poate că cariera orbitoare cu un final fatal descris în el pur și simplu nu a fost ceea ce tinerii aspiranți la poker așteptat. Deci, acesta este un alt unghi pe care să-l analizăm atunci când încercăm să explicăm de ce atât de mulți oameni împărtășesc acel High Roller: The Stu Ungar Story nu a reușit să aștepte.

Închidere, dar fără trabuc

Filmul nu a oferit o perspectivă din unghiul drept al spectatorului. Stu nu a fost genul de jucător care îi tratează pe ceilalți cu respect și nici nu s-a conformat regulilor nescrise ale jocului corect. Și acesta este un mare nu în lumea jocurilor de noroc subterane. La urma urmei, de ce crezi că are nevoie de protecția prietenului și mentorului Victor Romano? Războiul notoriu al lui Ungar nu a fost prezentat în mod adecvat și nu a evoluat pe deplin în film.

Deși bine interpretat de Michael Imperioli, rolul lui Stuart Ungar nu ne spune prea multe despre manierele sale rele de poker în afară de o singură scenă de explozie în care abuzează verbal dealerul.

În timp ce, Jan Fisher, un dealer de poker la acea vreme, îl descrie pe Stu drept „unul dintre cei mai răi” în acest sens, ceea ce sugerează, din nou, că imaginea pe care o primim din film este incompletă. În schimb, ni se arată într-o manieră foarte selectivă partea bună a lui Ungar: sfaturile generoase, prietenul bun care a fost etc. Acest lucru creează sentimentul neliniștit că lipsește ceva, împreună cu impresia unor fapte de cireșe în ordine. pentru a susține o viziune anume care trebuia impusă.

Niciun jucător de card profesionist marcat în film

Din păcate, niciun jucător de poker din viața reală nu a participat la High Roller. Aceasta este o mare dor, deoarece ar fi dat mai multă credință presupusei inspirații biografice pe care s-a bazat filmul. În altă ordine de idei, problema ridică problema bugetului. Setarea minimalistă și fotografiile statice ale camerei trădează o producție oarecum redusă pentru televiziune. Asta nu înseamnă că Michael Imperioli și restul distribuției nu și-au făcut partea din treabă. Filmul este bine interpretat, are nevoie doar de mai multă autenticitate pentru a susține afirmația că se bazează pe evenimente istorice.

Ceea ce dă mai multă importanță titlurilor precum Rounders și Lucky You, de exemplu, este apariția profesioniștii în poker, deși scurt. Titani precum Johny Chan, Barry Greenstein și Sammy Farha pot face ca orice film de poker să prindă viață. Vezi unde mergem cu asta, nu? Aceste fețe familiare oferă filmelor menționate mai multă profunzime, iar sentimentul de legitimitate și acelea nu se bazează nici măcar pe o poveste lui Stu Ungar reală.

Remake It or Take It As Is?

Deși nu este foarte apreciat, High Roller: The Stu Ungar Story este un film apreciat de mulți. Scenariul are cu siguranță merite, deși nu este 100% conform faptelor. Ne-am străduit din răsputeri să descoperim dacă comentariile pozitive depășesc revărsarea feedback-ului negativ și se pare că sunt compensate una de cealaltă. Pe scurt, deși unii cred că filmul este extraordinar, există și cei care cred că este invers. Recomandăm și recenzia unui film cu multe premii Oscar, The Sting.

În orice caz, putem spune cu fermitate că High Roller a atins criticii de film și spectatorii obișnuiți în mai multe moduri diferite, ceea ce reprezintă întregul scop al realizării unui film. Dacă sunteți un fan de poker nepărtinitor, fără un interes deosebit în trecutul lui Stu Ungar, s-ar putea să fiți interesat să cumpărați și să vizionați DVD-ul, nu vă așteptați să găsiți o bucată de istorie acolo. Totuși, Stu Ungar a ajuns la „sala de faimă a pokerului” și este încă amintit ca fiind unul dintre cei mai buni jucători de poker pe care mesele au văzut.

Întrebări frecvente despre Stu Ungar

Am încercat să abordăm subiectul cât mai bine posibil, dar, totuși, suntem siguri că mulți dintre voi ar dori să aibă informațiile sintetizate și ușor accesibile. De aceea am creat următoarea secțiune completată cu întrebările pe care oamenii le-au pus cel mai frecvent despre Stu Ungar. Sperăm că vă veți bucura de ele și nu uitați că blogul nostru este plin de sute de subiecte care pot crește interesul oricărui jucător!

🤵 Cine este Stu Ungar?
Stuart Errol Ungar a fost unul dintre cei mai renumiți jucători de poker. S-a născut și a crescut într-o familie evreiască, iar tatăl său, Isidore Ungar, era casă de pariuri și proprietar de bar. În 1967, Isidore a murit și și-a lăsat fiul și mama, Faye, fără venituri, ceea ce l-a împins pe Stu spre mesele de poker profesional.
🃏 De ce a fost atât de bun Stu Ungar?
Aceasta este o întrebare la care nimeni nu poate răspunde sigur, din păcate. Ca începător, Stu a fost expus jocurilor de noroc de la o vârstă fragedă din cauza tatălui său. Dar, mai important, a fost extrem de inteligent și aceasta a fost „superputerea” lui care l-a determinat să câștige trei titluri WSOP.
📆 În ce an a fost lansat filmul „High Roller: The Stu Ungar Story”?
Filmul a fost distribuit în 2003 de New Line Cinema. Ulterior, a fost lansat și pe taeleviziunea prin cablu, dar cu un nume diferit. La televizor, se numea doar „High Roller”. Filmul a fost produs de F.A. Miller și echipa sa, care și-au asumat sarcina grea de a descrie viața turbulentă a lui Stu Ungar.
⚱️ Cum a murit Stu Ungar?
Stu Ungar a fost găsit mort în Motelul Oasis din Vegas. Nu s-au găsit droguri în cameră, dar următoarea examinare a dovedit prezența substanțelor în sânge. Totuși, nu au fost suficiente pentru a provoca un OD. Raportul medicului legist a precizat că Stu Ungar a murit din cauza unei afecțiuni cardiace, cauzată de ani buni de abuz de droguri.
⛪ Când a murit Stu Ungar?
Cadavrul lui Stu Ungar a fost găsit pe 22 noiembrie 1998, într-o cameră de motel din Las Vegas. Chiar dacă câștigurile sale au fost estimate la peste 30 de milioane $, în el s-au găsit doar $800. El a fost îngropat fără nimic pe numele său. Stupak a strâns fonduri pentru a plăti înmormântarea.
🙋 Cât de înalt era Stu Ungar?
În mod ciudat, această întrebare este pusă de mulți. Stu avea abia cinci metri patru, dar, așa cum am spus în articolul nostru, manierele sale și modul său de joc l-au făcut să apară ca un adevărat titan în ochii adversarilor săi.

Ultimele articole

Iolanda Balaș

Publicat la: 12 Martie 2024